znaczacy > misc.* > misc.budowanie

Myjk (25.10.2019, 16:20)
Fri, 25 Oct 2019 06:51:08 -0700 (PDT), witek

> Pewnie to dlatego ze rzeczywiscie wyszlo dobrze i tanio na chinczyku bez
> pierdzielenia sie z calym procesem sciaganias sprzetu z drugioego konca
> swiata na wlasna reke.


Mijasz sie z prawda twierdzac ze na miejscu jest równie tanio co "na wlasna
reke". Gdyby tak bylo faktycznie, to bym czasu na to nie marnowal.
KIKI (25.10.2019, 17:38)
On 25.10.2019 13:58, witek wrote:
> Tez mialem watpliwosci co do chinskich produktow. ostatecznie po skontaktowaniu sie ze sprzedawca nie dosc ze otrzymalem komplet wymaganych przez PGE dokumentów karty, deklaracje i pomoc w wypelnieniu wniosku to jeszcze wiele fachowych uwag. Instalacja pracuje od roku bez najmniejszych problemow. Zero szumu wentylatora w falowniku bo go poprostu nie ma. A co do gwarancji to wszedzie w UE obowiazuje min 2 lata chyba ze jest ktos oszustem. Oni sklep.elbaenerga.pl przekonali mnie fachowoscia i serwisem na miejscu a nie w chinach. O cenach nie wspomne. Pozdrawiam wszystkich wierzacych w niemiecka jakosc a krzyczacych o slabej tej chinskiej. Trzeba to poprostu zobaczyc i porównac bo jablko jablku nie równe w tych czasach. Przy tak duzej róznicy w zakupie okres zwrotu skraca sie o 3-4 lata i tym samym maleje ryzyko.


Trzeba was dopisac do bazy spamerów, wszystkie wasze emaile jakimi sie
poslugujecie i domeny.
KIKI (25.10.2019, 17:47)
On 25.10.2019 14:57, Kris wrote:
> W dniu piatek, 25 pazdziernika 2019 13:58:31 UTC+2 uzytkownik witek napisal:
>> . Oni sklep.elbaenerga.pl przekonali mnie fachowoscia i serwisem na m

> Ordynarna reklama


Juz go zglosilem na pl.internet.mordplik. Jak dobrze pójdzie to zabanuja
kazdego maila i firmowego i prywatnego tego spamera.
Kris (25.10.2019, 21:30)
W dniu piatek, 25 pazdziernika 2019 15:51:09 UTC+2 uzytkownik witek napisal:
> Równiez Kris sorki za emocjonalny komentarz jak widac mogles odebrac to jako >reklame czy tez inny rodzaj spamu.


Nie ma problemu
KIKI (26.10.2019, 00:52)
On 25.10.2019 21:30, Kris wrote:
> W dniu piatek, 25 pazdziernika 2019 15:51:09 UTC+2 uzytkownik witek napisal:
>> Równiez Kris sorki za emocjonalny komentarz jak widac mogles odebrac to jako >reklame czy tez inny rodzaj spamu.

> Nie ma problemu


To spam w najordynarniejszej formie :-)
Jak w reklamach.
"Pomogly mi tabletki na przeczyszczenie, o ja tez ich uzywam i trzecia
przychodzi i mówi to samo jak w reklamie tv."
Uzytkownik (02.11.2019, 10:02)
W dniu 2019-10-09 o 18:47, Zenek Kapelinder pisze:
> Wychodzi na to ze cena za wata zaczyna sie cywilizowac. Pojedynczy panel 270W za 420 zlotych. Wychodzi 1,50zl za wata. Daje to czas dojscia z cena pradu do ceny pradu w II taryfie ok 4 lata. W instalacji 10kW z falownikiem 2 zlote za wata. Od dluzszego czasu mówilem zeby czekac bo bedzie tanialo.


Klamiesz jak zwykle, udowodnij to.
Myjk (24.11.2019, 23:22)
Wed, 9 Oct 2019 10:40:33 +0200, yarecky

> Czy temat aktualny? Jest jakas grupa zainteresowanych,
> która o tym dyskutuje?


Pany, od stycznia ma fracht podrozec, bo dopieprzaja tarfe smogowa na
statki. Niestety nie wiadomo jakie to warotsci. :( Przydaloby sie zatem
zamówic to do polowy grudnia zeby zdazyli nadac. Troche mi to psuje plany,
bo nie chcialem tego w zime skladowac, ale cóz poczac...
Jaroslaw Sokolowski (24.11.2019, 23:28)
Myjk napisał:

>> Czy temat aktualny? Jest jakaś grupa zainteresowanych,
>> która o tym dyskutuje?

> Pany, od stycznia ma fracht podrożeć, bo dopieprzają tarfę
> smogową na statki. Niestety nie wiadomo jakie to warotści. :(


To oczywiście żydomasoński spsek przeciwko tym, którzy chcą
dbać o środowisko.
Myjk (24.11.2019, 23:39)
Sun, 24 Nov 2019 22:28:14 +0100, Jaroslaw Sokolowski

> To oczywiscie zydomasonski spsek przeciwko tym, którzy chca
> dbac o srodowisko.


Jak ktos lubi teorie spiskowe... ;P
Jaroslaw Sokolowski (24.11.2019, 23:46)
Myjk napisał:

>> To oczywiście żydomasoński spsek przeciwko tym,
>> którzy chcą dbać o środowisko.

> Jak ktoś lubi teorie spiskowe... ;P


A jak ktoś nie lubi, to po prostu zwyczajny idiotyzm.
Baczek (24.11.2019, 23:47)
W dniu 2019-10-10 o 10:09, Myjk pisze:
> Thu, 10 Oct 2019 08:43:36 +0200, pieszy
> Clo na panele 0%, na falownik 8%. Transport pojedynczego kompeltu sie nie
> oplaca. Absolutne minimum to maly kontener (~60kWp), a najlepiej duzy
> (~120kWp). :P Stad pomysl na grupowe zamówienie.


Panele jakiej mocy wchodza w rachube?
Zainteresowany bylbym 8-9kWp + inwnrter, ale moc to raczej w pow. dachu
bym musial podac.
yarecky (24.11.2019, 23:52)
On 24.11.2019 22:22, Myjk wrote:
> Pany, od stycznia ma fracht podrozec, bo dopieprzaja tarfe smogowa na
> statki. Niestety nie wiadomo jakie to warotsci. :( Przydaloby sie zatem
> zamówic to do polowy grudnia zeby zdazyli nadac. Troche mi to psuje plany,
> bo nie chcialem tego w zime skladowac, ale cóz poczac... Ok, to dzialamy ;-)


Kto to ogarnia technicznie i handlowo?

yarecky.
Myjk (25.11.2019, 09:14)
Sun, 24 Nov 2019 22:52:37 +0100, yarecky

> Kto to ogarnia technicznie i handlowo?


Jazemci. ;P
Myjk (25.11.2019, 13:17)
Sun, 24 Nov 2019 22:47:34 +0100, Baczek

> Panele jakiej mocy wchodza w rachube?
> Zainteresowany bylbym 8-9kWp + inwnrter, ale moc to raczej w pow. dachu
> bym musial podac.


Mono 330W -- 164 x 100 cm
Lisciasty (26.11.2019, 03:25)
W dniu poniedzialek, 25 listopada 2019 12:17:35 UTC+1 uzytkownik Myjk napisal:
> Mono 330W -- 164 x 100 cm


Jak juz to 167,5 albo zóltek sciemnia. 330 nie widzialem zadnych w mniejszym
rozmiarze. Niby niewiele ale jak kladziesz 3 rzedy to potrafi zmienic
perspektywe ;P I te 100 tez podejrzane, 99,5 bym zakladal raczej.

L.

Podobne wątki