znaczacy > comp.* > comp.grafika.grafika3d

ArS (06.11.2003, 22:51)
Witam,
Gdzie moge znalezc troche informacji o budowaniu szkieletu z kosci w 3ds max
(4 lub 5), "obciagniecie" tego skora aby w konsekwencji xxx godzin albo i
dni prcy dojsc do chociaz jakiegos pokracznego lazacego czegos ? Moze jakies
dobre pozycje ksiazkowe albo linki ?
pozdraiwam
ArS Arek P.
ari (06.11.2003, 23:26)
Tutorial do character studio jest niezły.
uncle (06.11.2003, 23:38)
f1 w maxie...
jest wszystko ladnie i przejzyscie napisane z przykladowymi jpgami i wogle
wszystkim..

chyba najlepsze i pod reka..
ArS (07.11.2003, 00:34)
czyli najlepiej szukac wokolo siebie :)
dzieki
zdrowka
ArS

Użytkownik "uncle" <uncle> napisał w wiadomości
news:5vd1
[..]
kurkuror (07.11.2003, 01:50)
przepraszam ze zbaczam z tematu ale czy ty przypadkiem nie chcesz
wymodelowac sobie golego kociaka ?
swoja teori opieram na:

> (4 lub 5), "obciagniecie" tego skora aby w konsekwencji xxx godzin albo i

^^^^^^^^^^
^^^
> dni prcy dojsc do chociaz jakiegos pokracznego lazacego czegos ? Moze

jakies
^^^^^
Pierdolnięty (07.11.2003, 11:28)
| przepraszam ze zbaczam z tematu ale czy ty przypadkiem nie chcesz
| wymodelowac sobie golego kociaka ?
|
| > (4 lub 5), "obciagniecie" tego skora aby w konsekwencji xxx
godzin albo i
| ^^^^^^^^^^
| ^^^
| > dni prcy dojsc do chociaz jakiegos pokracznego lazacego czegos ?
Moze
| jakies
| ^^^^^
| > dobre pozycje ksiazkowe albo linki ?
| ^^^^^^^^^^

ehhh, teraz to juz zboczence na grupach nawet sie panosza!!! =]

....ale jak nie ma gdzie zamoczyc pedzla, to chociaz se wymodeluje
Podobne wątki