znaczacy > comp.* > comp.dtp

Caezar Peonti vel pyteria (30.03.2011, 10:07)
Witam,
jakis czas temu kupilem Eizo CE240W
Jestem bardzo zadowolony z niego az do wczoraj.
Monitor brzeczy tak dziwnie (nie jest to wtyczka na pewno) tak jakby
ze srodka obudowy niby to ciche ale drazniace.
Dopiero po wyciagnieciu wtyczki przestaje.
Wyciaglem wtyczke na cala noc rano odpalam i nie ma brzeczenia ;) ale
po godzinie dokladnie znowu zaczelo brzeczec.
Co to moze byc?

p.s. pisze na ta grupe bo pewnie pare osob ma te monitory u siebie i
moze spotkali sie z tym przypadkiem
Pawel (30.03.2011, 11:58)
To wada zasilacza.
Ja tez tak mam, jak wylacze monitor wylacznikiem z przodu.
Jak zostawiam na czuwaniu i swieci dioda to nie slychac.

Pozdr. Pawel

Uzytkownik "Caezar Peonti vel pyteria" napisal w wiadomosci grup
dyskusyjnych:8c44768b-f6c9-4eb3-9c96-2d8d224eca75...

Witam,
jakis czas temu kupilem Eizo CE240W
Jestem bardzo zadowolony z niego az do wczoraj.
Monitor brzeczy tak dziwnie (nie jest to wtyczka na pewno) tak jakby
ze srodka obudowy niby to ciche ale drazniace.
Dopiero po wyciagnieciu wtyczki przestaje.
Wyciaglem wtyczke na cala noc rano odpalam i nie ma brzeczenia ;) ale
po godzinie dokladnie znowu zaczelo brzeczec.
Co to moze byc?

p.s. pisze na ta grupe bo pewnie pare osob ma te monitory u siebie i
moze spotkali sie z tym przypadkiem
Caezar Peonti vel pyteria (30.03.2011, 12:10)
Rozumiem ale mi brzeczy jak jest wlaczony :) i to mnie wkur.... a
wczesniej przez okolo 2 lata tak nie bylo

On 30 Mar, 11:58, "Pawel" <studiodet> wrote:
[..]
Zbyszek Czapnik (30.03.2011, 12:51)
W dniu 11-03-30 12:10, Caezar Peonti vel pyteria pisze:
> Rozumiem ale mi brzeczy jak jest wlaczony :) i to mnie wkur.... a
> wczesniej przez okolo 2 lata tak nie bylo

Wez go pod pache i zawiez do Alstoru to Ci id reki sprawdza. Nie masz
daleko a serwis masz jeszcze przez 3 lata bezplatny.


Zbyszek Czapnik
Caezar Peonti vel pyteria (30.03.2011, 14:17)
On 30 Mar, 12:51, Zbyszek Czapnik <zbyszekc> wrote:
> W dniu 11-03-30 12:10, Caezar Peonti vel pyteria pisze:> Rozumiem ale mi brzeczy jak jest wlaczony :) i to mnie wkur.... a
> > wczesniej przez okolo 2 lata tak nie bylo

> Weź go pod pachę i zawieź do Alstoru to Ci id ręki sprawdzą. Nie masz
> daleko a serwis masz jeszcze przez 3 lata bezpłatny.
> Zbyszek Czapnik


ok dzieki ale Alstor jest w wawie ? bo ja z Krk jestem...
aha monitor byl kupowany z dystrybucji DE z tego co pamietam
Tom01 (30.03.2011, 15:23)
W dniu 11-03-30 14:17, Caezar Peonti vel pyteria pisze:
> ok dzieki ale Alstor jest w wawie ? bo ja z Krk jestem...


Warszawa, ul. Wenecka 12.

> aha monitor byl kupowany z dystrybucji DE z tego co pamietam


Proponuję zatem najpierw zadzwonić do serwisu, pogadać z technikiem:
228141625. Polecam Tomka Obłuskiego, bardzo rzeczowy i konkretny
człowiek. Wysyłać w ciemno Alstora nie ma co, bo gwarancja DE jest różna
niż PL.
Caezar Peonti vel pyteria (30.03.2011, 15:30)
On 30 Mar, 15:23, Tom01 <n...@pl.mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:
[..]
> Masz ochotę zapytać mnie o monitory specjalistyczne?
> Masz problem z kolorem? Wal śmiało!
> monitory.mastiff.pl, gg: 189335, skype: zpkmastif


ok wielkie dzieki :)
Caezar Peonti vel pyteria (30.03.2011, 16:24)
On 30 Mar, 15:23, Tom01 <n...@pl.mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:
[..]
> Masz ochotę zapytać mnie o monitory specjalistyczne?
> Masz problem z kolorem? Wal śmiało!
> monitory.mastiff.pl, gg: 189335, skype: zpkmastif


a dzwoniles tam na ten nr ? bo jak dzwonie to piszczy jakis fax...
Tom01 (30.03.2011, 17:29)
W dniu 11-03-30 16:24, Caezar Peonti vel pyteria pisze:
> a dzwoniles tam na ten nr ? bo jak dzwonie to piszczy jakis fax...


No to: 225102451, 225102452
Caezar Peonti vel pyteria (31.03.2011, 09:43)
On 30 Mar, 17:29, Tom01 <n...@pl.mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:
> W dniu 11-03-30 16:24, Caezar Peonti vel pyteria pisze:
> No to: 225102451, 225102452
> --
> Tomasz Jurgielewicz
> Masz ochot zapyta mnie o monitory specjalistyczne?
> Masz problem z kolorem? Wal mia o!
> monitory.mastiff.pl, gg: 189335, skype: zpkmastif


ok juz dzwonilem faktycznie z DE monitory nie maja d2d wiec na wlasny
koszt trzeba wyslac i odebrac monitor ale gwarancja dziala normalnie.
dziwne bo teraz np monitor np nie brzeczy...
PanBocian (31.03.2011, 11:36)
On Mar 31, 9:43 am, Caezar Peonti vel pyteria <pyteri>
wrote:
> ok juz dzwonilem faktycznie z DE monitory nie maja d2d wiec na wlasny
> koszt trzeba wyslac i odebrac monitor ale gwarancja dziala normalnie.
> dziwne bo teraz np monitor np nie brzeczy...


Przestraszył się wizyty w serwisie :P

Pozdrawiam
yacc (31.03.2011, 11:38)
A próbowales zmienic listwe zasilajaca ?
Mialem podobnny problem w NEC'u z zasilaczem i pomoglo (stara listwa
niby dzialala ale okazalo sie ze cos bylo z nia nie tak)
Chyba ze masz bezposednio podpiete do gniazdka.
Marek Włodarz (31.03.2011, 11:52)
W artykule <144e21b1-0876-4103-a637-efad58084ed2>
Caezar Peonti vel pyteria napisał(a):

> ok juz dzwonilem faktycznie z DE monitory nie maja d2d wiec na wlasny
> koszt trzeba wyslac i odebrac monitor ale gwarancja dziala normalnie.
> dziwne bo teraz np monitor np nie brzeczy...


Przestraszył się podróży. To normalne, choć zgodnie z którymś prawem
Murphy'ego powinien przestać brzęczeć dopiero po tym, jak go
dotaszczysz do serwisu... :-)

Pozdrawiam,
Marek W.
Caezar Peonti vel pyteria (31.03.2011, 12:10)
On 31 Mar, 11:38, "yacc" <ss> wrote:
> A próbowales zmienic listwe zasilajaca ?
> Mialem podobnny problem w NEC'u z zasilaczem i pomoglo (stara listwa
> niby dzialala ale okazalo sie ze cos bylo z nia nie tak)
> Chyba ze masz bezposednio podpiete do gniazdka.
> --
> Pozdrawiam,
> yacc
> Uzytkownik "Caezar Peonti vel pyteria" <pyteri> napisal w
> wiadomoscinews:4ed2


Tak wlasnie to zrobilem
co prawda listw na ktorej caly czas dzialal monitor kosztowala mnie
tyle co maly ups bo to ojest jakas listwa belkina z zabezpieczeniami.
Po zmiane na inna to samo..
Dziwne bo monitor po calej nocy wylaczonej z sieci na zimno wlaczony
nie buczy dopiero po jakims czasie jak sie rozgrzeje.
Caezar Peonti vel pyteria (31.03.2011, 12:11)
On 31 Mar, 11:52, Marek Włodarz <mar>
wrote:
[..]
> Lista mirrorów:
> "Nie pracuje dobrze ten, kto z zamiarem wykonania łopaty buduje rakietę."
> Stanisław Lem.


Tego sie boje wlasnie ;)
a kur... karton dalem do piwnicy w ktorej jest taka wilgoc ze w
palcach teraz sie rozsypuje... i cholera wie jak to wyslac zeby
grzechotka z paczki sie nie zrobila.

Podobne wątki