znaczacy > misc.* > misc.telefonia.gsm

Al501 (12.07.2004, 14:35)
taka mała reklama w GW dzis czy ktos cos wie na ten temat kolory cos jak w Idea
, i wyglada podobnie jak z reklamy "abonament limitowany" odbicie pieczatki
kordi (12.07.2004, 14:55)
Użytkownik "Al501" <a501402098WYTNIJ.to> napisał w wiadomości
news:news
> taka mała reklama w GW dzis czy ktos cos wie na ten temat kolory cos jak w Idea
> , i wyglada podobnie jak z reklamy "abonament limitowany" odbicie pieczatki
> --




Lepsza niz poprzednia, ale nic co by powalalo z nog ...
Gdyby ten pakiet minut dodatkowy byl przed minutami
z abo ..... a tak, to chyba wolalbym promocje plusa z taryfa
efekt plus. Nie dosc, ze same taryfy sa ciut lepsze (nieznacznie
od Ideowych, ale jednak ...) to jeszcze dodakowy pakiet jest
rozliczany jako pierwszy ...., no i oczywiscie kontakt plus
(chyba tak sie nazywala ta Efekciarska Strefa Plus) jako staly
element cennika ...

Kordi
kordi (12.07.2004, 15:10)
Użytkownik "kordi" <kordicom> napisał w wiadomości
news:44i1
<ciach>

> Lepsza niz poprzednia, ale nic co by powalalo z nog ...
> Gdyby ten pakiet minut dodatkowy byl przed minutami
> z abo ..... a tak, to chyba wolalbym promocje plusa z taryfa
> efekt plus. Nie dosc, ze same taryfy sa ciut lepsze (nieznacznie
> od Ideowych, ale jednak ...) to jeszcze dodakowy pakiet jest
> rozliczany jako pierwszy ...., no i oczywiscie kontakt plus
> (chyba tak sie nazywala ta Efekciarska Strefa Plus) jako staly
> element cennika ...


Dwa sprostowania.
Nie chodzilo o kontakt Plus tylko strefe tanich polaczen (chociaz
kontakt plus tez jest spoko bo schodzi w pierwszej kolejnosci)
oraz w obecnej promo efekt Plus nie ma dodatkowego pakietu.
Kiedys dodawali bonifikate, ale teraz jej nie widze.
W tekiej stuacji trzeba by sie bylo dobrze zastanowic, czy Idea
czy Plus, ale chyba jednak i tak bym i tak sie sklanial ku Plusowi
z uwagi na wspomniany kontakt plus. W malej firmie tego
typu uslugi sa istotne, bo czesto sie dzwoni na wybrane numery ...

Kordi
MR (13.07.2004, 02:19)
> Lepsza niz poprzednia

Jak dla kogo:
plus: sekundapro za 1 zł przez 24m-ce w IdF200 i 400,
minus: zmiana taryfy na niższą po 12 m-cach, w starej promocji było
chyba 9 m-cy.
kordi (13.07.2004, 09:10)
Użytkownik "MR" <marcovan1> napisał w wiadomości
news:msa1
> > Lepsza niz poprzednia

> Jak dla kogo:
> plus: sekundapro za 1 zł przez 24m-ce w IdF200 i 400,
> minus: zmiana taryfy na niższą po 12 m-cach, w starej promocji było
> chyba 9 m-cy.


O kurde. Na szybko przejrzalem regulamin promocji i myslalem,
ze sekunda pro jest w tej cenie dla wszystkch planow taryfowych.
A tu wielka lipa .... W takim razie, zdecydowanie wolalbym Plusa.

Kordi
Podobne wątki