znaczacy > rec.* > rec.motocykle

solo (21.06.2008, 17:37)
Wiem, ze temat wałkowany masę razy ale nie znalazlem konkretnej odp w
google.
Musze zmienic tylnego kapcia i powstaje pytanie, ktora opona wytrzma
dluzej na drogach? Nie chce oszczedzac na oponach bo lubie czuc sie
pewnie w zakretach i dlatego wybieram modele sportowe.
Do tej pory jezdzilem na Michelin Pilot Power 2CT i uwazam ze jest
świetna oponka ale moze któras by wytrzymała nieco dłuzej?

Z tego co wyczytalem to Pilot Power jest wykonany z gumy powiedzmy
miekkiej caly a Pilot Power 2CT jest wykonana po srodku z tej samej
gumy a po bokach bardziej miekkiej? czy cos pokręciłem?
Dopytuje bo 2CT jest droższa a na tor nie jezdze co by wykorzystywac na
maksa ta bardziej przyczepna gumę.

A jak sie ma do tego Pilot Sport?

Albo Diablo SuperCorsa czy D208 Sportmax?
sirlore (21.06.2008, 20:15)
On 21 Cze, 17:37, solo <rous> wrote:
[..]
> Dopytuje bo 2CT jest droższa a na tor nie jezdze co by wykorzystywac na
> maksa ta bardziej przyczepna gumę.
> A jak sie ma do tego Pilot Sport?


Z wlasnego doświadczenia powiem że pilot sport nadaje się do szybkiej
jazdy przez dłuższy okres czasu np po autostradzie gdzie prędkości są
w granicach >200, ze względu że się nie zużywa tak szybko. Z drugiej
strony pilot power daje rade jeżeli nie jeździmy z takimi prędkościami
a zależy nam na lepszej przyczepności.
solo (21.06.2008, 21:29)
sirlore pisze:

> Z wlasnego doświadczenia powiem że pilot sport nadaje się do szybkiej
> jazdy przez dłuższy okres czasu np po autostradzie gdzie prędkości są
> w granicach >200, ze względu że się nie zużywa tak szybko. Z drugiej
> strony pilot power daje rade jeżeli nie jeździmy z takimi prędkościami
> a zależy nam na lepszej przyczepności.


Predkosci to tak do 200 bo powyzej to juz za bardzo sie czlowiek meczy,
chociaz w Szwecji da sie i szybciej pojezdzic bo tam najwiecej moto uzywam.
No to kolejna opinia, ktora mnie przechyla na kozysc Pilot Power.
Bialy (21.06.2008, 23:23)
Użytkownik wrote:

| Z wlasnego doświadczenia powiem że pilot sport nadaje się do szybkiej
| jazdy przez dłuższy okres czasu np po autostradzie gdzie prędkości są
| w granicach >200, ze względu że się nie zużywa tak szybko. Z drugiej
| strony pilot power daje rade jeżeli nie jeździmy z takimi prędkościami
| a zależy nam na lepszej przyczepności.

A jak sie ma zakladanie sportowych opon do niesportowego motocykla? Jezdze
CBF 500 i niedlugo rowniez bede musial zmieniac tylna opone (w sumie
wypadaloby obie) i rowniez zastanawiam sie nad jakims wyborem. Obecnie mam
fabryczna Bridgestone Battlax i sprawuje sie moim zdaniem ok, jednak
przyznam, ze nie bardzo mam porownanie. Po 18 tys. km do znacznika 'brakuje'
jakies 2-3 mm.
Taki Power Sport pozyje dluzej? Zapewnia wiekszy / mniejszy komfort jazdy? W
deszczu bedzie totalny balet, czy rowniez daje rade?
Jak wspomnialem - obecnym oponom raczej wiele zarzucic nie moge, jednak ani
moc ani moment mojego silnika nie sa powalajace, a ja na innych oponach
jeszcze nie mialem okazji jezdzic :)

Pozdrawiam,
Kocur57 (22.06.2008, 15:56)
Użytkownik "Bialy" <mr-bWYTNIJTO> napisał w wiadomości
news:g4f1

[..]
> ani
> moc ani moment mojego silnika nie sa powalajace, a ja na innych oponach
> jeszcze nie mialem okazji jezdzic :)


to zmien te battlaxy na cos co naprawde trzyma i poczujesz roznice,
szczegolnie w deszu.
mialem w dryndzie battlaxy i nie mam o nich dobrego zdania - no poza tym ze
sie skonczyc nie chcialy.
Bialy (22.06.2008, 16:22)
Kocur57 wrote:

| to zmien te battlaxy na cos co naprawde trzyma i poczujesz roznice,
| szczegolnie w deszu.
| mialem w dryndzie battlaxy i nie mam o nich dobrego zdania - no poza tym
| ze sie skonczyc nie chcialy.

Hehe, czyli taki sport w CBFie to nie jest idiotyczny pomysl, tak? ;)
Kocur57 (22.06.2008, 19:20)
Użytkownik "Bialy" <mr-bWYTNIJTO> napisał w wiadomości
news:p8s1
> Hehe, czyli taki sport w CBFie to nie jest idiotyczny pomysl, tak? ;)

Kazda guma co dobrze trzyma to dobry pomysl.
Czyli smialo zakladaj i sie ciesz przyczepnoscia.
Arni (22.06.2008, 23:18)
solo pisze:

> Predkosci to tak do 200 bo powyzej to juz za bardzo sie czlowiek meczy,
> chociaz w Szwecji da sie i szybciej pojezdzic bo tam najwiecej moto uzywam.


s co z drakonskimi ograniczeniami predkosci w Szwesji i ogolnym
donosicielstwem ?
Soulsick (23.06.2008, 00:59)
Dnia Sun, 22 Jun 2008 23:18:02 +0200, Arni napisał(a):

> solo pisze:
>> Predkosci to tak do 200 bo powyzej to juz za bardzo sie czlowiek meczy,
>> chociaz w Szwecji da sie i szybciej pojezdzic bo tam najwiecej moto uzywam.

> s co z drakonskimi ograniczeniami predkosci w Szwesji i ogolnym
> donosicielstwem ?


GhostRidera się pytaj ;-)
lesor (23.06.2008, 13:34)
Kocur57 wrote:
> Użytkownik "Bialy" :
> to zmien te battlaxy na cos co naprawde trzyma i poczujesz roznice,
> szczegolnie w deszu.
> mialem w dryndzie battlaxy i nie mam o nich dobrego zdania - no poza
> tym ze sie skonczyc nie chcialy.


Operuj konkretami, bo ze miales drewniane battlaxy to za malo, zeby wysadzic
brydze w kosmos. Na CB500 brydzia BT020 (Kefir, pozdrawiam ;-) ) na tyl to
bedzie w sam raz a BT010 znakomicie.

Do Bialego, jesli chcesz byc w zgodzie z preclotykieta kup Piloty.

:)
Kefir (23.06.2008, 14:22)
On Jun 23, 1:34 pm, "lesor" <le> wrote:
> Kocur57 wrote:
> Operuj konkretami, bo ze miales drewniane battlaxy to za malo, zeby wysadzic
> brydze w kosmos. Na CB500 brydzia BT020 (Kefir, pozdrawiam ;-) ) na tyl to
> bedzie w sam raz a BT010 znakomicie.


Ale co: by sprawic Ci przyjemnosc powinienem sobie kupic CeBe pincet
czy nauczyc sie jezdzic na Brydzekamieniach, he?
;)

> Do Bialego, jesli chcesz byc w zgodzie z preclotykieta kup Piloty.


Ostatnio poznani, wzorcowo wyluzowani (ach jak ja im zazdroszcze),
Specjalisci od darcia lacha z preclotykiety nic nie mowili o oponach.
Sprobuje zasiegnac jezyka.
BTW.: pozdrowienia dla ORGANIZACJI ZERO
de Fresz (23.06.2008, 15:01)
On 2008-06-21 23:23:16 +0200, "Bialy" <mr-bWYTNIJTO> said:

> A jak sie ma zakladanie sportowych opon do niesportowego motocykla? Jezdze
> CBF 500 i niedlugo rowniez bede musial zmieniac tylna opone


Najpierw sprawdz czy wogole podejda rozmiarem, bo sportowe opony
najczesciej sa robione w rozmiarach wystepujacych w sportach. Juz nie
pamietam dokladnie, ale nawet przy Sevence byla bida, przod ok, ale na
tyl z lepsiejszych nie bylo 150, najwezsze bodaj 160.
lesor (23.06.2008, 15:47)
Kefir wrote:
> Ale co: by sprawic Ci przyjemnosc powinienem sobie kupic CeBe pincet
> czy nauczyc sie jezdzic na Brydzekamieniach, he?


Badz soba :)

>> Do Bialego, jesli chcesz byc w zgodzie z preclotykieta kup Piloty.

> Ostatnio poznani, wzorcowo wyluzowani (ach jak ja im zazdroszcze),
> Specjalisci od darcia lacha z preclotykiety nic nie mowili o oponach.
> Sprobuje zasiegnac jezyka.


O oponach nie ale w podobny sposob wypowiadali sie o motocyklach. H som
huiove. I te drugie na H tez.
:)
solo (23.06.2008, 20:54)
Arni pisze:

> s co z drakonskimi ograniczeniami predkosci w Szwesji i ogolnym
> donosicielstwem ?


Ograniczenia istnieja ale bardzo zadko napotykalem radiowozy, a
donosicielstwa nie wyprobowalem na wlasnej skorze, ale pewien znajomy
polaczek ktory sobie popil i wsiadl w auto odczuwał to przez 1 miesiac
czasu siedzac w pace.:D
Podobne wątki